חדשים ? אתם לא לבד

תמיכה במאובחנים חדשים

אנו באגודה פועלים עם הפנים לקהילה, תוך חתירה תמידית לזיהוי צרכי הסוכרתיים ובני משפחותיהם ומתן מענה להם, באמצעות מגוון פעילויות ושירותים שאנו מציעים לקהילה. כאן תוכלו למצוא מידע על תכניות הליווי, הפעילויות ושירותים אחרים שאנו מציעים לסוכרתיים מסוג 1, ילדים ובוגרים, ולבני משפחותיהם.

מענה ראשוני למשפחות

אנו יודעים כי אין תמיכה גדולה מהכוח המוענק על ידי אלו שחוו את אותה החוויה על בשרם. לכן יזמנו פרויקט למענה למאובחנים חדשים באגודה ע"י סוכרתיים ובני משפחותיהם. במסגרת הפרויקט, המתנדבים, שעברו הכשרה מקיפה לליווי ותמיכה, יוצרים קשר עם חברי האגודה החדשים ומציעים להם אוזן קשבת, תמיכה וייעוץ מניסיונם האישי, לצד מתן מידע על זכויותיהם במסגרות השונות.

להצטרפות לתכנית ניתן לשלוח מייל לעו"ס האגודה

התיק המתוק

‘התיק המתוק’ מאפשר נחיתה רכה ומעניק חיבוק חם למאובחנים הטריים ובני משפחותיהם. התיק מכיל את מירב המידע הדרוש לסוכרתי שזה עתה אובחן, החל מחוברות מידע על זכויות ילדים ובוגרים במגוון שפות, מד סוכר (גלוקומטר), טבליות גלוקוז ועוד. התיק המתוק נשלח על ידי האגודה למאובחנים חדשים המצטרפים כחברי אגודה.

קו חם לעובדת הסוציאלית של האגודה 

ה’קו החם’  הוא קו טלפוני המופעל על ידי עו"ס האגודה, במסגרתו  סוכרתיים ובני משפחותיהם יכולים לקבל מענה על זכויותיהם, וכן סיוע במיצוי זכויות. לפנייה לעו"ס האגודה ניתן לצור קשר בטלפון האגודה 03-5160171 או במייל os@jdrf.org.il